Meta zvažuje platené verzie Facebooku a Instagramu pre EÚ
03 | 09 | 2023 I Gabriela Fedičová

Spoločnosť Meta zvažuje platené verzie Facebooku a Instagramu pre Európsku úniu, ktoré by neobsahovali reklamu. Píše denník New York Times.

O plánoch firmy mali denník New York Times, podľa RTVS informovať traja rôzni ľudia.

Meta chce takýmto spôsobom reagovať na regulačnú politiku Bruselu.

Týka sa to ochrany osobných údajov.

"Zatiaľ nie je jasné, koľko by platené verzie sociálnych sietí stáli. Európania by však mali mať k dispozícii aj bezplatné verzie Facebooku a Instagramu s reklamami," informuje RTVS.

Zavedenie platených služieb by bolo podľa The New York Times jedným z najhmatateľnejších príkladov toho, ako spoločnosti musia upravovať svoje produkty, aby spĺňali požiadavky na ochranu osobných údajov a iné predpisy, najmä v Európe.

Podľa denníka je Európa po Severnej Amerike druhým najlukratívnejším regiónom pre spoločnosť Meta.

Finančná riaditeľka spoločnosti Susan Li v apríli uviedla, že reklama v Európskej únii tvorí približne 10 percent celkových obchodných aktivít.

Potrebujeme Vašu pomoc

Stojíme na vašej strane, stojíme na strane čitateľov, ako dobrá protiváha mainstreamu. V Hlavnom denníku nájdete to, čo inde zbytočne hľadáte. Dnes potrebujeme vašu pomoc a podporu.

Číslo účtu pre finančné dary: IBAN SK91 0200 0000 0043 7373 6457

Podporiť nás môžete finančným darom v ľubovoľnej výške, do poznámky prosíme uviesť "dar". Spoločne dokážeme byť silní!

Ďakujeme


Ďakujeme, že nás čítate, že nás sledujete a ZDIEĽANÍM pomáhate alternatíve. Vážime si vašu podporu. Nájdete nás aj na sociálnej sieti Facebook a aj na Telegrame tu: https://t.me/hlavnydennik