Čo pije Fico? Coca-cola reaguje na kauzu Gorila
18 | 10 | 2019 I René Skalný
Nápojový gigant Coca-Cola sa rozhodol kreatívnou formou reagovať na aktuálnu politickú situáciu. Zvuková nahrávka "hlasu podobnému" Ficovi ukazuje, že v známom konšpiračnom byte na Vazovovej ulici bol tento nealkoholický nápoj mimoriadne obľúbený. A nie je to prvýkrát, čo je colový nápoj spájaný s bývalým premiérom Robertom Ficom.  

"Konečne to počujete aj vy" odkazuje najnovšia reklama spoločnosti Coca-Cola spolu s grafickým znázornením zvukovej stopy v rámci štylizovanej fľaše. Nápad pochádza z dielne reklamnej agentúry Mayer/McCann Erickson.

Protesty Za slušné Slovensko pokračujú, dôvodom je kauza Gorila
Iniciatíva Za slušné Slovensko v reakcii na údajnú nahrávku z kauzy Gorila zvolala v piatok protesty vo viacerých slovenských i svetových mestách. Čítať ďalej
18 | 10 | 2019 | TASR


Kateřina Eliášová, manažérka komunikácie Coca-Cola pre Slovensko a Českú republiku tvrdí, že za tým netreba hľadať politizovanie. "Spojenie s negatívnym dianím v spoločnosti nás, samozrejme, neteší, ale je to niečo, čo nemôžeme ovplyvniť. Nechceme sa vyjadrovať k politickej kauze, s ktorou sme boli spojení náhodne.

V každom prípade, vzhľadom na pozitívne hodnoty, ktoré naša značka reprezentuje, považujeme našu reakciu za prirodzenú." Uvádza Eliášová v rozhovore pre Stratégie. "Pre slovenských spotrebiteľov je to momentálne mimoriadne aktuálna téma a to aj bolo hlavným dôvodom reakcie." Dodáva.

Pripomíname, že hlavný "promotér" nápoja - expremiér Fico sa k nahrávke stavia odmietavo. „Smer nemá s Gorilou nič spoločné. Či som pil alebo nepil colu, je nepodstatné. Nie všetko sedí, čo je tam. Sú veci, čo nesedia a ja nechcem robiť vyhlásenia, ktoré by marili vyšetrovanie.“ Reaguje Fico.

GORILA: Zverejnenie nahrávky dokazuje, že nejde o nič vymyslené. Môže to byť Ficov koniec, myslí si politológ
Zverejnenie nahrávky kauzy Gorila dokazuje, že aféra Gorila nie je nič vymyslené. Znamenať môže aj definitívny koniec politickej kariéry predsedu Smeru-SD a bývalého premiéra Roberta Fica. V rozhovore pre agentúru SITA to uviedol politológ Radoslav... Čítať ďalej
16 | 10 | 2019 | SITA


Ničmenej, Fico sa svojimi sympatiami k sladenému nápoju netají. Kola mu robí dobre na žalúdok a nič iné za tým nie je. Priznal dávnešie expremiér, keď zapíjal víťazstvo svojej strany počas volebnej noci v roku 2012. Zábery "staronového" premiéra s kolou v ruke zverejnili Economist aj Washington Post.

Zdá sa, že zverejnené nahrávky urobili poriadnu reklamu nejednej "firme". Úspech tejto netypickej kampane by mohol závidieť aj "marketingový mág" Fedor Flašík, o ktorom sa tradovalo, že "Vie z vody spraviť Coca-Colu". Možno preto nie je náhoda, že aj Flašíkove meno sa spolu s jeho exmanželkou Monikou Flašíkovou - Beňovou v zázname viackrát spomína.