Kampaň SNS je DOBRÁ, liberálni marketéri ju "zvozili"
04 | 12 | 2024 I Eka Balaskova

Slovenská národná strana sa rozhodla „zabojovať“ o Bratislavu. Doslova „z večera na ráno“ sa v hlavnom meste objavilo množstvo bilbordov, ktorými SNS informuje o svojich aktivitách, ktoré rozbehla voči rôznym agendám. Bilbordy však informujú aj o menej kontroverzných témach – bratislavčania nan ich môžu vidieť heslá, ako „Znížili sme dane živnostníkom a malým podnikateľom", či "Zaviedli sme športové poukazy" alebo "5 % DPH šport, ubytovanie, gastro". Na kampaň upozornil portál Topky.

Na bilbordoch SNS v podstate potvrdzuje svoje kroky, ktorými nominantka SNS stopla peniaze mimovládkam propagujúcim LGBT ideológiu a jej šírenie v školách. Topky oslovili aj politického marketéra, ktorý sa na podobné kampane nepozerá pekne. Je to podľa neho útok na menšiny, ktoré treba skôr chrániť.

Pochodia Národniari s týmito bilbordami?

„Zastavili sme financovanie LGBTI projektov,"hlása zrejme najkontroverznejší bilbord. Strana ním reaguje na rozhodnutia svojej nominantky, ministerky Martiny Šimkovičovej, ktorej jedno z prvých rozhodnutí bolo zrušenie prerozdelenia LGBT mimovládkam – peniaze, ktoré mali dostať ony, presmerovala na opravu strechy štátnej filharmónie.

„Chránime naše deti od zvrátených ideológií," je ďalšie heslo, ktoré sa na bilbordoch objavilo. Je to potvrdenie toho, že SNS počas tohto roka navrhovala v parlamente zapracovať do školského vzdelávacieho systému obmedzenie propagácie tém súvisiacich so sexuálnou orientáciou a s rodovou identitou.

Šéf JDS: Mimovládka INESS pracuje na základe politického zadania
TS JDS: INESS kritizuje 13 dôchodky, personálne je prepojená na Nadáciu otvorenej spoločnosti, ktorá na Slovensku rozdelila 100 mil. dolárov zo Sorošových fondov – vyzývame na transparentnosť financovania a kontroly neziskových organizácií – INESS... Čítať ďalej
04 | 12 | 2024 | Ivan Mihale/TS

Politickí marketéri nesúhlasia

Posolstvo, ktoré má SNS na svojich bilbordoch, je podľa riaditeľa New School communications Gabriela Tótha za hranicou vkusu a etiky.

„Demokratická spoločnosť je založená práve na ochrane menšín, preto sa chváliť útokom na akúkoľvek menšinu považujem za niečo za hranou,“povedal Tóth, ktorý by kampaň s takýmto zadaním určite neprijala.

Šéf agentúry Slovak & friends Róbert Slovák dokonca tvrdí, že takáto kampaň do civilizovanej krajiny nepatrí. Ak je vám meno tejto agentúry známe, tak vôbec nie je čudo – reklamka pracovala na kampani k filmu Prezidentka. Tam teda určite netreba hľadať hodnoty, ako rodina, či národné cítenie ...

Vážení naši čitatelia

Nie každý si v dnešnej dobe môže dovoliť platiť za médiá, preto náš obsah nezamykáme. 
Ak Vám to Vaše možnosti dovoľujú, existujú dobré dôvody, prečo podporiť redakciu Hlavného denníka už dnes:
1. nestoja za nami peniaze žiadneho oligarchu, bohatého jednotlivca, politickej strany alebo inštitúcie, ktoré by nám hovorili, čo máme písať;
2. obsah nezamykáme ako väčšina mienkotvorných médií na Slovensku;
3. niekoľko rokov vám ponúkame iný pohľad na dianie doma, aj vo svete, ako takzvané "médiá hlavného prúdu"
Číslo účtu pre finančné dary je: IBAN SK91 0200 0000 0043 7373 6457
Do poznámky prosíme uviesť "dar".
Je to jediná cesta, ako tu môžeme byť.
Vážime si vašu podporu. Nájdete nás aj na sociálnej sieti Telegram tu: https://t.me/hlavnydennik