Radodajka je podľa slovníkov ľahká, predajná žena. Pobehlica. Prostitútka. A čo majú mediálne radodajky spoločné s tými na ulici? Kým tie skutočné pobehujú po vychytených miestach a predávajú svoje telo, mediálne radodajky pobehujú po parlamentných chodbách. Za minútu mediálnej slávy presstitútom a presstitútkam predajú nenávisť a kopy hnoja na premiéra a celú koalíciu. Lebo poslaním slovenských médií nie je informovať, ich poslaním je boj proti Ficovi. A konečný cieľ: zničiť Fica.
Skutočný novinár nebude zvedavý na názor psychicky narušeného človeka
Nebude počúvať jeho nadávky, že premiér je ožratý, skorumpovaný vagabund. Skutočný novinár si povie, že s bláznom sa nebude zahadzovať. Povie si, že aj sto vztýčených prostredníkov do Matovičovho kúta je slabou náplasťou na to, čo s celou bandou napáchal.
Po včerajšom hlasovaní o rozpočte mali presstitúti a presstitútky mediálnu žatvu. Spolu s opozíciou čakali, že vláda padne. Nestalo sa. Premiér išiel do sály na istotu. Koalícia všetkými hlasmi rozpočet schválila.
Na chodbe čakali na korisť otrčené mikrofóny
Mediálne radodajky sa natískali, aby boli k nim čo najbližšie. Aby vykydali hnoj, ktorý až po vrch zaplnil ich útroby. Zas urobili kus „dobrej“ roboty. Nikto nepovedal jediné pekné slovo. Kydy! Samé kydy! Veď čo iné sa dalo čakať?! Akurát tí z koalície akosi neboli žiadaní. Ani nebolo treba. Myslím, že za nich to na tlačovke povedal premiér. Stručne a jasne. Premiér, ktorý má milión dôvodov hnevať sa na médiá. Má milión dôvodov nadávať na opozíciu. A keď presstitútom povie: „Prestaňte, do riti, klamať, prestaňte, do riti, klamať túto verejnosť. Od rána do večera klamete,“ tak všetci progresívni miništranti, všetky mediálne radodajky si oňho obtierajú hnojom zasmradené papule.
Pozn. redakcie HD: Tento článok je výlučne názorom jeho autora. Obsah sa nemusí zhodovať s názormi redakcie.