Zisťovalo sa, koľko percent Európanov neodolá tak módnemu "Black Friday". Hoci 41 percent respondentov nakupuje počas Black Friday alebo Cyber Monday, iba jeden z troch plánuje svoje nákupy vopred a iba štvrtina používa porovnávače cien.
Európania vynakladajú mimoriadne úsilie na nákup za zvýhodnené ceny. Až 65 percent neodolá výhodnej ponuke a každý tretí sa teší na Black Friday. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Honor, ktorý sa uskutočnil na vzorke 9000 respondentov z Európy.
"Toto nadšenie vedie aj k takým kreatívnym stratégiám, ako je používanie viacerých e-mailových adries na získanie čo najväčšieho počtu zľavových kódov a ponúk pre nových zákazníkov," uviedla spoločnosť s tým, že túto stratégiu používa 43 percent lovcov výhodných ponúk. Počas Black Friday strávia v priemere takmer tri hodiny prehliadaním piatich alebo viacerých otvorených kariet v prehliadači.
Hoci 41 percent respondentov nakupuje počas Black Friday alebo Cyber Monday, iba jeden z troch plánuje svoje nákupy vopred a iba štvrtina používa porovnávače cien. Iba 15 percent nakupujúcich zostáva hore až do polnoci, čo je stratégia, ktorá pomáha vyhnúť sa vypredaniu obľúbených položiek. Z prieskumu vyplýva, že 20 percent nakupujúcich je ohromených obrovským objemom ponúk a jeden zo šiestich nakupujúcich je frustrovaný pomalou technológiou.
Prieskum tiež ukázal, že ľudia sú ochotní urobiť výrazné zmeny v životnom štýle, aby si ušetrili na veľké nákupy Black Friday. Jesť vonku by prestalo 45 percent respondentov, 34 percent by si prestalo objednávať jedlo domov, 30 percent by sa vzdalo svojho zvyku chodiť do kaviarní a takmer štvrtina by znížila predplatné, aby obmedzila svoje výdavky.
Nie každý si v dnešnej dobe môže dovoliť platiť za médiá, preto náš obsah nezamykáme.
Ak Vám to Vaše možnosti dovoľujú, existujú dobré dôvody, prečo podporiť redakciu Hlavného denníka už dnes:
1. nestoja za nami peniaze žiadneho oligarchu, bohatého jednotlivca, politickej strany alebo inštitúcie, ktoré by nám hovorili, čo máme písať;
2. obsah nezamykáme ako väčšina mienkotvorných médií na Slovensku;
3. niekoľko rokov vám ponúkame iný pohľad na dianie doma, aj vo svete, ako takzvané "médiá hlavného prúdu"
Číslo účtu pre finančné dary je: IBAN SK91 0200 0000 0043 7373 6457
Do poznámky prosíme uviesť "dar".
Je to jediná cesta, ako tu môžeme byť.
Vážime si vašu podporu. Nájdete nás aj na sociálnej sieti Telegram tu: https://t.me/hlavnydennik