Najnemožnejšia predvolebná reklama? Politológ Jozef Lenč našiel nadejného adepta na tento titul.
„Cestu do Bratislavy už lemujú bilbordy nádejných poslancov a lídrov do ťažkého obdobia (Dzurinda), ktorí sa predbiehajú v trápnosti svojich sľubov. Prím medzi nimi hral Alojz Hlina so svojou veľkou hlavou v malom stvrorci a tromi prioritami ekonomický rast, ekonomický rast a ekonomický rast,“ píše Lenč vo svojom statuse na Facebooku.
„Avšak súťaž o vizuálne najdebilnejší bilbord vyhráva.. Opäť niečo z dielne Marka Prchala,“ poukazuje Lenč na plagát SASKY, na ktorom Jana Bittó Cigániková objíma Máriu Kolíkovú. K tomu je popis: "Za ženy nerozhodujeme, za ženy bojujeme."
„Najskôr som si myslel, že je to nejaká reklama na dôchodkové poistenie - reku dcéra s mamkou - potom, že ide asi o reklamu na mydlo Dove a nakoniec? Športka a Saska s tak malým textom, ktorý si neprečíta ani oddaný svedok Sulíkov,“ uzatvára Lenč.
Stojíme na vašej strane, stojíme na strane čitateľov, ako dobrá protiváha mainstreamu. V Hlavnom denníku nájdete to, čo inde zbytočne hľadáte. Dnes potrebujeme vašu pomoc a podporu.
Číslo účtu pre finančné dary: IBAN SK91 0200 0000 0043 7373 6457
Podporiť nás môžete finančným darom v ľubovoľnej výške, do poznámky prosíme uviesť "dar". Spoločne dokážeme byť silní!
Ďakujeme