Vyšiel jeden taký prieskum. Koľko dní reklamy odvysielajú „naše“ komerčné, ale aj verejnoprávna televízia, za rok divákom. Čítate správne, koľko dní. A pritom sú to súčasne takzvané hlavné, alebo inak, najsledovanejšie televízie – aspoň tiež podľa prieskumov, ale iných prieskumov. A tak sa nepriamo dozvedáme, koľko a čoho to má priemerný konzumný volič na Slovensku v hlave. Zistenie je desivé.
Pokojne by sa dalo napísať „takmer nič“ a tým celý komentár ukončiť. To by však nebolo celkom spravodlivé voči tej časti voličov, ktorá chce žiť v iných, aspoň trochu civilizovaných podmienkach s aspoň trochu normálnymi médiami. Tak poďme na to, ranou do prázdnych hláv hneď v úvode. Z výsledkov prieskumu o odvysielanej reklame je zrejmé, že napríklad televízie pod značkou JOJ odvysielali za rok toľko reklamy, koľko by vydalo na celých 253 dní, ak by ju spoločnosť vysielala kontinuálne, v kuse, bez nejakého toho rušivého „medziprogramu“. Divák spomenutej spoločnosti si tak za sledovanie jej „programu“ zaplatil neuveriteľných vyše 6 000 hodín reklamy. Jej komerčná dvojička – Markíza, tá bola vyslovene slabšia, odvysielala „iba“ 169 dní a RTVS doslova úbohých 9 dní. V tomto prípade však treba pripomenúť, že RTVS limituje v objeme reklamy zákon. Takže, suma – sumárum – za rok 2022 na vás vypustili iba tri spomínané televízie spolu 431 dní reklamy.
Predstava, ze sedíte vyše roka pred „bedňou“ a nesledujete nič iné, iba reklamy na vložky, prípravky proti hemoroidom, sopľu či na erekciu, je v takom uhle pohľadu desivá. Ani nespomínam, že tieto kulinárske lakôtky sú vám servírované v čase raňajok, obeda či večere, neuniknete im, iba ak by ste vypli televízor. Alebo ho rovno zaniesli niekam do útulku pre bezdomovcov alebo utečencov, tak na krátenie ich dlhých chvíľ. Lenže, to ešte nie je všetko. Keď k tomu prirátame, že vo všetkých troch televíziách sa vo zvyšku vysielacieho času, teda toho bez reklamy, už desaťročia pozeráme na tie isté trápne celebrity v počte asi dvadsať kusov ksichtov v neustálej rotácii medzi televíznymi firmami, dopracujeme sa k tomu, že programová ponuka, určená televíznemu divákovi, je zrejme pripravovaná výlučne pre jedincov s IQ v zápornom kvadrante a s EQ úplne absentujúcim. Nehovoriac o takej „drobnosti“ ako je vkus.
Ovplyvniť z pozície politikov a mainstreamu tú masu ľudí, ktorá je toto všetko nielen ochotná, ale najmä schopná sledovať, to je malina. A potom si ľahko pustíte spravodajskú televíziu, kde v jednej diskusii sedí za stolom Káčer a Valášek a s moderátrorkou vyvážene debatujú o zahraničnej politike. To by ani Goebbels nevymyslel. Je to presne to, ako keby si v nejakej rovníkovej televízii za stôl sadol lev s tigrom a začali by sa baviť o právach antilop. A moderoval by to pytliak. Nepredstaviteľné? Ale na Slovensku je to tak. Hm, kde som to už počul - „u nás je tak“. A nikomu to neprekáža. Dokonca, mnohým sa to páči. Nech žijú vložky proti inkontinencii a prášky proti hnačke! Hlavne, že to stojí! Pardon, to tá reklama na prostriedky na erekciu. Teda, hlavne, že to za to stojí!. Nech žije akýsi „robitusin“! Spolu s fekálnymi baktériami, ktoré vám odstránia zápach zo žumpy.
Práve cez tieto otupujúce médiá. Duševne chorý psychopat, zlodeji diplomov o vzdelaní, cholericky nepríčetná ministerka, nadávajúca už na úplne všetko, čakám, kedy začne aj na seba, brunátni postopilci a iní exoti, nadávajúci iným občanom ako im práve zalkoholizovaná slina na jazyk priniesla, u nich zas čakám blízku srdcovú príhodu, ak nezmenia svoj štýl koexistencie s národom, ktorému vládnu. Štartéri, díleri vodky, šialení kazatelia, fanatici takej či onakej ideológie. Pätolízači a vojnoví štváči. To je krásna sebranka. A teraz už aj vieme, čo ju vlastne k moci (kto a ako) nad Slovenskom pripustil. Možno aj v dobrej viere, že budú vládnuť. Spravovať štát. Náš spoločný štát.
Lenže oni to pripustenie k moci nad Slovenskom pojali ako plemenní býci. Akosi – odzadu. Iba tak, na ukojenie sa. Len dúfam a v duchu sa modlím, že nie aj na rozmnoženie.
Stojíme na vašej strane, stojíme na strane čitateľov, ako dobrá protiváha mainstreamu. V Hlavnom denníku nájdete to, čo inde zbytočne hľadáte. Dnes potrebujeme vašu pomoc a podporu.
Číslo účtu pre finančné dary: IBAN SK91 0200 0000 0043 7373 6457
Podporiť nás môžete finančným darom v ľubovoľnej výške, do poznámky prosíme uviesť "dar". Spoločne dokážeme byť silní!
Ďakujeme
Ďakujeme, že nás čítate, že nás sledujete a ZDIEĽANÍM pomáhate alternatíve. Vážime si vašu podporu. Nájdete nás aj na sociálnej sieti Facebook a aj na Telegrame tu: https://t.me/hlavnydennik