Slováci si, zvlášť počas lockdownov zvykli na kuriérske služby. Zdá sa, že aj toto sa pomaly, ale isto, stane luxusom.
Zvyšujú sa ceny PhM, paušály telekomunikačných spoločností, o potravinách ani netreba hovoriť. Na rad prichádzajú kuriérske služby
Slováci ich počas ostatných dvoch rokov korony hojne využívali. Mnohé obchody boli zatvorené a ľudia nechceli riskovať, že sa infikujú a tak mnohí sadli za svoje klávesnice, behom pár minút si objednali takmer všetko od liekov, cez elektroniku, kozmetiku až po potraviny.V poslednom čase však šli ceny za doručenie balíka vyššie, informujú topky.sk.
To, že ich kuriérske služby nezverejnili znamená len jedno. S každým internetovým obchodom majú uzatvorenú inú prepravnú sumu. V priemere sa však ceny pohybujú v rozmedzí 4-6 eur za balík.
"Ak nejaké e-shop produkuje viac balíkových zásielok, ako iný, tak sa to musí odraziť aj na cene," vysvetľuje Jana Lukáčová z komunikačného oddelenia Slovenskej pošty. Portál Slovenskej pošty však ukazuje, že sa zvyšuje aj záujem o zásielkové boxy. 60 percent zákazníkov ešte stále volí možnosť doručenia domov.
Aj to sledujú zákazníci pri výbere doručenia balíka. Pri zásielkových boxoch je práve toto zaťaženiie nižšie až o osem percent, ako bežné doručenie kuriérom.
Hovorca jedného z portálov René Parák pre zaujímavosť konštatuje, že počas letnej sezóny bol záujem o korenisté spreje proti medveďom o 400 percent vyšší, ako bežne. Stúpol tiež záujem o rybárske prístrešky, či potreby na bivakovanie a turistickú obuv.
Ďakujeme, že nás čítate, že nás sledujete a zdieľaním pomáhate alternatíve. Vážime si vašu podporu. Nájdete nás aj na sociálnej sieti Facebook a aj na Telegrame tu: https://t.me/hlavnydennik