Denník N si spravil analýzu príspevkov na sociálnych sieťach a ich zistenia sú celkom zaujímavé. Podľa nich je recept na úspech jasný - vyvolať emócie, spochybňovať opatrenia a kritizovať vládu. Tiež tvrdí, že podľa správania Slovákov na sociálnych sieťach nie je potrebné pridržiavať sa faktov.
Bezkonkurenčne najúspešnejším politikom v "zbieraní lajkov" bol počas minulého roku podľa Denníka N Ľuboš Blaha s takmer 11 miliónmi lajkov, komentárov a zdieľaní. Medziročne stúpol o cca 36 percent. Ďalšie priečky "obsadili" Milan Uhrík, Milan Mazurek, Robert Fico, Tomáš Taraba. Za povšimnutie stojí aj výsledok Petra Pellegriniho a Zuzany Čaputovej. Tí jediní si z prvej desiatky podľa grafu Denníka N medziročne "zhoršili skóre".
Je to jednoznačne starosta obce Dvory nad Žitavou. Jeho pôsobenie na sociálnej sieti Denník N vidí tak, že na ľudí zapôsobil cez neposlušnosť voči opatreniam a nekritickú propagáciu Ivermectinu. Celkom zaujímavý pohľad na hlas zastupujúci ľudí z vidieka. Od ľudí sa asi očakáva slepá, hluchá, otrocká poslušnosť, ktorá starostovi Branislavovi Becíkovi príliš nejde.
Verili by ste, že taký obyčajný krájač na zemiaky "predbehol" počtom lajkov a komentárov aj trebárs prezidentku Zuzanu Čaputovú. Ten krájač stránky To je nápad získal cez 91 tisíc reakcií, kým fotky P. Sagana z Giro d´Italia získali na sociálnej sieti 70 tisíc reakcií. Na treťom mieste sa podľa Denníka N "umiestnil" status s fotkami Zuzany Čaputovej v kroji z Hornej Oravy.
Vážení čitatelia, ak po prečítaní článku máte pocit, že si zaslúži, aby si ho pozreli viacerí, poprosíme vás o zdieľanie pomocou tlačidla f – zdieľať. Ďakujeme, že pomáhate šíriť názory, ktoré sa tradičnými médiami k verejnosti nedostávajú. Ak si chcete pozrieť našu aktuálnu výrobu, kliknite na stránku www.hlavnydennik.sk – ďakujeme, redakcia HD.