Oľano investovalo do reklamy 55 000, Smer 4 000. Komu to viac prinieslo?
08 | 12 | 2021 I Ján Papuga

OĽaNO dalo na FB reklamu viac ako 50-tisíc eur. Napriek tomu prišlo o  takmer 10-tisíc fanúšikov.  Preferencie hnutia začali prudko padať a posledné mesiace oscilujú pod 10 percentami. Prepad strany sa odrazil aj na výsledkoch strany na najväčšej sociálnej sieti. Analýzy zverejnila katedrakomunikacie.sk.

Ak porovnáme interakcie, ktoré stranícky profil OĽaNO získal od začiatku tohto roka s interakciami na príspevkoch Smeru-SD, Obyčajní ľudia sú približne na polovičnej úrovni. Smer-SD dosahuje 2 milióny interakcií, kým OĽaNO je tesne nad jedným miliónom.

Matovič a jeho koalícia účelovo až notoricky klamú. Ponižujú tým občanov
V týchto dňoch v slovenskom parlamente rokujú o príspevku pre dôchodcov, ktorí sa dajú zaočkovať. Pôvodne to mal byť poukaz do prevádzok. Priekupníci si už mädlili ruky, veď sám predseda parlamentu Kollár (Sme rodina) a minister financií Matovič... Čítať ďalej
08 | 12 | 2021 | Ján Papuga

Za menej peňazí viac muziky

Toto porovnanie je o to kontrastnejšie, ak ho porovnáme s prostriedkami, ktoré jednotlivé strany vložili do reklamy. Smer-SD investoval do sponzoringu od začiatku tohto roka niečo viac ako 4-tisíc eur. Oproti OĽaNO ide však o drobné, tí do svojho straníckeho profilu vložili už viac ako 55-tisíc eur.

Tu však treba zdôrazniť, že interakcie nie sú jediným vyjadrením úspešnosti profilu, strany môžu prostriedky investovať aj do videní videa či preklikov na web, tieto parametre sú však pre externistov nemerateľné. Časť peňazí môže smerovať aj do Instagramu, preto výsledný nepomer môže byť v konečnom dôsledku nižší.

Blaha: Je Čaputová volavka americkej ambasády?
Forbes sa možno preriekol. Možno prišiel s odhalením, o ktorom sme my na Slovensku nevedeli. A to by bol škandál ako hrom! Myslí si o zaradení prezidentky Čaputovej medzi 100 najvplyvnejších žien sveta opozičný poslanec a smerák Ľuboš... Čítať ďalej
08 | 12 | 2021 | Diana Zaťková

Odliv fanúšikov OĽaNO

Nie ideálne výsledky OĽaNO na Facebooku však podčiarkuje aj odliv fanúšikov z ich stránky. Od začiatku tohto roka sleduje profil takmer o 10-tisíc ľudí menej. Ak by sme toto číslo očistili od nových fanúšikov, stránku si „odlajklo“ pravdepodobne výrazne viac ako 10 000 fanúšikov.

Dnes má OĽaNO niečo cez 220-tisíc followerov. Človek by si mohol povedať, že strata 10-tisíc tak nie je veľmi citeľná. Tu si však treba uvedomiť, že „odlajknúť“ stránku je na sociálnych stránkach nezvyčajný krok, keďže najčastejšie vám ju po vašej neaktivite na nej prestane zobrazovať samotný Facebook. Ísť teda proaktívne na nejakú stránku a stlačiť tam „unfollow“ už vyžaduje celkom slušnú dávku hnevu či sklamania.

Od začiatku jesene sa zastavil pokles preferencií OĽaNO v prieskumoch, tak je strana z najhoršie vonku aj na sociálnych sieťach.

Časť zákona hovoriaca o izolácii a karanténe je protiústavná
Časti zákona o ochrane verejného zdravia, ktoré sa týkajú karantény a izolácie, sú protiústavné. V stredu o tom rozhodol Ústavný súd (ÚS) SR. Sčasti tak vyhovel návrhu verejnej ochrankyne práv SR Márie Patakyovej, ktorá žiadala o posúdenie... Čítať ďalej
08 | 12 | 2021 | Gabriela Fedičová/TASR

Vážení čitatelia, ak po prečítaní článku máte pocit, že si zaslúži, aby si ho pozreli viacerí, poprosíme vás o zdieľanie pomocou tlačidla f – zdieľať. Ďakujeme, že pomáhate šíriť názory, ktoré sa tradičnými médiami k verejnosti nedostávajú. Ak si chcete pozrieť našu aktuálnu výrobu, kliknite na stránku www.hlavnydennik.sk. Ďakujeme. Redakcia HD.