Zaujímavé výsledky telefonického prieskumu priniesla agentúra AKO. Z výsledkov vyplýva, že prezidentka Slovenskej republiky urobila z poslanca Tomáša Tarabu, predsedu strany ŽIVOT - NS najznámejšieho politika na Slovensku. Pokiaľ by si mal pán Taraba zaplatiť reklamu, akú mu urobila pani prezidentka Čaputová, musel by zaplatiť odhadom minimálne dva milióny eur. Pozrime sa na výsledky prieskumov...
Poslanec NR SR Tomáš Taraba približne pred mesiacom zverejnil na sociálnej sieti fotografiu prezidentkinej dcéry Emmy, ktorá sa ako modelka predstavila na módnej akcio Fashion LIVE! K fotografii pripojil aj svoj komentár: "Po včerajšom dni vieme, že máme na Slovensku novú top modelku."
Komentár poslanca NR SR okomentovala na sociálnej sieti samotná prezidentka Zuzana Čaputová. A rozruch vyvolal aj medzi časťou verejnosti a médiami. Všimla si ho aj polícia, ktorá ho tiež okomentovala na profile Polícia - Slovenskej republiky.
Prieskum agentúry AKO jednoznačne poukazuje na to, že pozornosť, akú poslanec Taraba získal urobila z neho jedného z najznámejších politikov na Slovensku. Zber dát sa uskutočnil od 8.11 do 16.11.2021.
Otázka: "Slovenskou verejnou mienkou pohol prípad, kedy parlamentný poslanec Tomáš Taraba zverejnil na sociálnej sieti fotografiu dcéry prezidentky Z. Čaputovej, ktorá vystupovala na módnej prehliadke ako modelka. Viete, alebo neviete o tomto prípade?"
Odpovede respondentov: "Áno viem o tomto prípade podrobne," odpovedalo 18, 8 % respondentov. " Áno viem o tomto prípade, ale len zopár informácií," odpovedalo 36,5 % respondentov. " Niečo som započul/la, ale neviem podrobnosti," odpovedalo 27,1 % respondentov. "Nie, neviem o tomto prípade," odpovedalo 17,7 % respondentov.
Otázka: "Poznali ste poslanca NR SR Tomáša Tarabu už pred touto medializáciou, alebo ste o ňom počuli prvýkrát teraz, v súvislosti s týmto prípadom?
Odpovede respondentov: "Áno, už som o ňom počul," odpovedalo 36,8 % respondentov, "Neviem, nechcem odpovedať," odpovedalo 0,9 % respondentov. A na otázku "Nie, doteraz som o ňom nepočul a prvýkrát som ho zaregistroval až po tejto mediálnej kauze," odpovedala 62,3 % respondentov.
"Ak po prečítaní článku máte pocit, že si zaslúži, aby si ho pozreli viacerí, poprosíme Vás o zdieľanie pomocou tlačidla f – facebook. Ďakujeme, že pomáhate šíriť názory, ktoré sa tradičnými médiami do verejnosti nedostávajú. Redakcia HD."