Predavačka vypenila: Zákazníčky, spamätajte sa! Povedať prosím, či ďakujem nevie 90% ľudí!
Na stránke Nekŕmte nás odpadom sa objavil článok neznámej autorky. Žena je vedúcou predajne s oblečením. Upozorňuje na otrasné správanie zákazníčiek. „Oblečenie nechávate všade, dámske podprsenky medzi pánskymi kraťasami, po zemi, naruby, odtrhnuté etikety, špinavé od make-upu, krvi, či jedla,“ vymenúva.
„Pracujem vo veľkom obchode s oblečením, som vedúca, ale to nič nemení na tom, že som taká istá ľudská bytosť ako aj vy, milé zákazníčky. To, čo si dokazujete denno denne, ako sa správate k predavačkám, je nenormálne,“ začala svoj príspevok neznáma žena.
Aj predavačky majú vysokoškolské vzdelanie
„Chcem povedať, že mám VŠ ako aj polovica našich zamestnancov a keď si myslíte, že ste niečo viac, lebo pracujete v kancli a chcete sa povyšovať, tak ste na zlej adrese. Mám tie najslušnejšie a najmilšie kolegyne a toto si nezaslúži nikto. Povedať „prosím“ či „ďakujem“ nevie 90% ľudí. To ako v priebehu 5 minút dokáže jeden zákazník rozbombardovať stoly, ktoré niekto upratoval hodiny nevadí nikomu. Môj otec mi vždy hovoril neber to do ruky, keď to nevieš vrátiť ako to bolo,“ upozornila vedúca predajne.
Baránek: Stratil som ilúzie o ľuďoch ako o mase. Nezaslúžite si štát, slobodu, volebné právo
"Pseudovedci vypisujú kraviny, robia semafory, sprostosti. Tu je zákaz, tam je povolené. Každý deň tvrdíte iné a štvrtý deň urobíte úplne iné. Za hurónskeho pokriku tu robíte chaos s podporou vášho náčelníka. Som znepokojený tým, že vám to ľudia...
Čítať ďalej
18 | 06 | 2021
|
Gabriela Fedičová
Nekričte na deti. Zoberte ich radšej na ihrisko!
Tá sa následne sťažuje, že dnešní rodičia svoje deti nevychovávajú. Dokonca „čakajú, že ich vychovám ja!“ hnevá sa autorka príspevku. „Keď im poviem, že figurína nie je na hranie, čudujú sa. Vraj - to akože vážne?!“ pokračuje predavačka. „...Kričíte na maličké deti, že sa nevedia správať. Deti máte brať na detské ihrisko, nie do obchodu. Naučiť ich sa správať, musíte vy svojím príkladom. Tým, že ich ignorujete, im dávate len priestor byť deťmi. Bola som svedkom ako dieťa otvorilo núdzový východ a spustil sa alarm a matka zakričala na dieťa, čo robí. A ty robíš čo, keď ani nesleduješ svoje vlastné dieťa?!“ pokračuje vo výchovnom okienku vedúca predajne.
Oblečenie nechávate všade
„Oblečenie nechávate všade, dámske podprsenky medzi pánskymi kraťasami, po zemi, naruby, odtrhnuté etikety, špinavé od make-upu, krvi, jedla, už som videla aj ako stojíte na tričku v kabínke, aby ste nestali na zemi. Čo keď aj to tričko čo si práve skúšate mal niekto na zemi? Potom ešte pýtate nový kus, ktorý neuzrel svetlo sveta,“ vymenúva ďalšie neduhy v predajni autorka. „Úprimne zamysleli ste sa niekedy, že to robí vizitku Vám, nie nám ako vyzerá predajňa po jednej hodine od otvorenia?“ dodala vedúca predajne.
Skúšate vrátiť nosené oblečenie
„Ďalšia kapitola je, keď skúšate vrátiť nosené oblečenie, a presvedčiť nás, že to je nenosené. Akože kto padol na hlavu? Keby sme nemuseli 80% času upratovať bordel po vás, mohli by sme vám venovať 100% času a poradiť vám, čo sa vám hodí. Máme na to školenia, mne sa stačí len pozrieť a viem trafiť vašu veľkosť (najmä nohavíc) a tým vám ušetrím čas. Aj sebe pri upratovaní,“ upozorňuje anonymná autorka príspevku.
Chodíte si do obchodu odbiť svoju zlosť
„Každý máme inú postavu, iné preferencie a je dôležité si vybrať vhodné oblečenie. Aj na to sme tu my. Potom keď ste zle oblečené, máte komplexy, nepáčite sa samé sebe a nepriťahujete svojho partnera a prídete sa "odbaviť" do obchodu a vybiť si nervy na predavačke. Asi aj tým, že necháte bordel, alebo ste drzé. Mne to pripadá, že ženy sa menia na sliepky a majú potrebu hrabať. A preto po sebe nechávajú taký bordel. Ale myslíte na to, čo do vesmíru pošlete, vesmír vám pošle naspäť,“ dokončila svoj nahnevaný príspevok vedúca predajne s oblečením.