OĽANO od 1. 1. do 19. 4. zaplatilo Facebooku za reklamu vyše 26 tisíc eur. Za dva roky to bolo až 200 tisíc!
OĽANO Igora Matoviča zaplatilo Facebooku za reklamu od začiatku roku do 19. apríla viac ako 26 tisíc eur. A to si hovoria obyčajní ľudia. V dôsledku pandémie pritom živitelia rodín prichádzajú o prácu, úspory a základné istoty.Matovič, kráľ slovenského Facebooku
O extrémnych výdavkoch OĽANO na facebookovú reklamu
informuje portál aktuality.sk. Kým Matovičova partaj zaplatila za uvedené obdobie viac ako 26 tisíc eur, Sme rodina na Facebooku investovala niečo cez 10 tisíc. V rovnakom čase Smer alebo SaS zaplatili sociálnej sieti za reklamu pod dvetisíc eur.
Nie je to však všetko. Medzi aprílom 2019 a aprílom 2021 vysolil Matovičov spolok Facebooku za reklamu neuveriteľných 200 tisíc eur. Druhý v poradí Smer nevynaložil za uvedené obdobie ani polovicu z toho. Treba však povedať, že v roku 2020 boli parlamentné voľby, vtedy boli výdavky strán na rôzne formy kampane oveľa vyššie ako počas bežnej prevádzky, pripomína portál aktuality.sk.
Pravoslávni kresťania oslavujú najväčší sviatok-Christovo zmŕtvychvstanie
Pravoslávni kresťania na Slovensku i vo svete, ktorí sa riadia podľa juliánskeho kalendára, vstúpili v pondelok (26. 4.) do Strastného týždňa, počas ktorého si pripomínajú utrpenie, smrť a pochovanie Ježiša Krista. V nedeľu oslavujú najväčší...
Čítať ďalej
02 | 05 | 2021
|
Imrich Kovačič / TASR
Tri litre na "oligarchov", päť litrov proti Pellemu
Ďalšou pikantériou z kuchyne OĽANO je fakt, že Matovičova strana vyhadzuje tisíce eur na sponzorovanie príspevkov namierených proti opozícii. Dokonca vrazila až tri tisíc eur do jediného statusu o zatýkaní takzvaných oligarchov v decembri minulého roku. Ešte neuveriteľnejšie vyznieva fakt, že v januári 2021 Matovič sponzoroval demagogicky zostrihané video o Petrovi Pellegrinim sumou blížiacou sa piatim tisícom eur.
Výdavky stúpajú, preferencie klesajú
Portál aktuality.sk v tejto súvislosti uvádza, že aj napriek masívnej reklame na sociálnej sieti preferencie OĽANO strmo klesajú. Podľa agentúry Focus mal Matovičov spolok v apríli 2020 podporu 24,4 percenta voličov. V apríli tohto roku by OĽANO volilo smiešnych 9,2 percenta opýtaných.