"Spustila sa kampaň na vakcináciu. Vystupujú tam herci, umelci, spisovatelia, moderátori a futbalista- Ani jeden z tých, čo v tej reklame vystupuje nevie o tej vakcíne nič. Vôbec nič." Natvrdo skonštatoval poslanec NR SR Tomáš Taraba.
"Vakcína má predstavovať benefity, ale má aj riziká. Tie sú tak obrovské a nejasné, že samotný výrobca odmieta za ne niesť zodpovednosť a predáva vakcíny len tomu, kto sa zaviaže ho nikdy nežalovať." Píše v statuse na sociálnej sieti poslanec.
"Štát má povinnosť ľuďom dávať komplexné informácie, aby sa sami rozhodli. Tak to robí zodpovedný štát." Pripomína Taraba.
"Netreba ľudí prehovárať, aby sa očkovať dali alebo odhovárať, aby sa nedali. Ľuďom treba dať na stôl pozitíva a riziká. Kampaň, ktorú spustila táto vláda je povrchné vymývanie mozgov a pre mňa je to presne to, ako sa to robiť nemá. Už keď tam vystupujú kadejakí herci akoby predávali hrnce, mohli zodpovedať každý na jednoduchú otázku: Čo Vás motivovalo vystupovať v reklame za produkt, pri ktorom samotný výrobca odmieta niesť zodpovednosť?" Končí sa status poslanca parlamentu na sociálnej sieti.
Poznámka Rekadcie HD : Etický kódex reklamnej praxe vo svojej druhej časti "všeobecné zásady reklamnej praxe v prvej hlave "základné požiadavky na reklamu" v článku 10 pripomína, že "reklama musí byť pravdivá, slušná a čestná." To znamená, že okrem iného nesmie zatajovať okolnosti, ktoré by mohli poškodiť spotrebiteľa. Napríklad informáciu o vedľajších účinkoch očkovania.
Štát otvoril možnosť očkovania pre ďalšiu skupinu ľudí. Od chvíle, ako bola vakcinácia sprístupnená seniorom na 75 rokov, telefonické centrá ministerstva zdravotníctva kolabujú. Nie sú schopné prijať 500 hovorov za sekundu, informuje portál...
Čítať ďalej