Špinavosti Progresívneho Slovenska pri kampani ukazujú ich pravú tvár
To, či budeme veriť tvrdeniu hovorcu prezidentky, že o "progresívnych" aktivitách na svojom Facebooku nevedela, alebo sa to dialo s jej tichým súhlasom, necháme na posúdenie čitateľa.
Progresívne Slovensko (PS) zneužívalo na kampaň facebookové konto prezidentky Zuzany Čaputovej.
Informuje o tom mimovládna organizácia Transparency International Slovensko (TIS) na sociálnej sieti.
Tento postup pri predvolebnej kampani naplno odhaľuje tvár progresívcov a ich postupy. Pretože takáto kauza sa nestala prvýkrát. TIS upozornila aj na to, že pri inej inzercii lídra PS Michala Trubana bola zase FB reklama cielená na FB fanúšikov jeho knihy o podnikaní Support, vydanej v roku 2016.
„Smernica GDPR, resp. zákon na ochranu osobných údajov zakazuje, aby kontakty získané na jeden (povedzme nepolitický) účel boli používané na niečo iné,“ upozorňuje TIS. Inak povedané, progresívci zneužívali osobné údaje na politickú propagandu.
Ale späť k zneužívaniu prezidentkinho konta. Jej hovorca tvrdí, že o tom nevedeli. Vzhľadom na to, že PS je „rodnou stranou“ Zuzany Čaputovej, ponecháme na úsudku čitateľov, či sa rozhodnú hovorcovi veriť. Pravdou však je, že koalícia PS/Spolu robí všetko možné, aby si udržala akú-takú šancu na vstup do parlamentu. Jasným príkladom je blokácia parlamentu poslancami okolo M. Beblavého.
„V PS/Spolu mali obzvlášť silné výdavky na Facebooku. Minuli tam takmer 75-tisíc eur za sedem dní, čo sú najmohutnejšie facebookové výdavky ktorejkoľvek strany vôbec za takýto časový úsek. Koalícia promovala najmä svoj blokačný postoj v parlamente,
“konštatovala TIS v ďalšej svojej aktuálnej správe.
Na kampaň pritom koalícia minula už viac ako Smer-SD a je lídrom vo výdavkoch. Ich mizerný marketing pritom jasne
EXKLUZÍVNE: Veľký prehľad predvolebných prieskumov
Hlavný denník vám prináša súhrnné dáta z predvolebných prieskumov za posledné obdobie.
Čítať ďalej
08 | 02 | 2020
|
redakcia
predvolebné prieskumy, ktoré ich dostávajú až na hranicu zvoliteľnosti. Berúc do úvahy interval spoľahlivosti a štatistickú chybu (+- 2%), nemuseli by sa dostať ani do parlamentu.
Ako koalícia totiž PS/Spolu totiž potrebujú minimálne 7% voličských hlasov a posledné prieskumy len potvrdzujú trend úbytku potenciálnych voličov. Z toho vyplýva, že PS/Spolu má problém. A snaží sa ho riešiť aj podvodmi pri kampani na Facebooku. Tu sa ukazuje ich pravá tvár. Zúfalo sa snažia dostať sa k moci. Až tak zúfalo, že ochotne porušujú základné princípy slušnosti, ktoré sami hlásajú. Ale tomu správaniu sa tiež hovorí "progresívne". Aj keď ide o jeho negatívne nasmerovanie k horšiemu.
Progresívci mali pri svojej kampani zneužiť Čaputovej konto na FB, tvrdí Transparency
Transparency International Slovensko (TIS) prirovnáva postup pri vedení kampane koalíciou PS/Spolu k nekalým praktikám zahraničných spoločností v nedávnej minulosti.
Čítať ďalej
23 | 02 | 2020
|
Jaroslav Fabok