Predvolebnými názorovými lídrami sú podľa experta Matovič, Pellegrini a Kotleba
23 | 02 | 2020 I Peter Haluza

Ostatní politici sú len zboristi, hovorí marketingový expert Michal Ruttkay.


Pred voľbami iba Igor Matovič pochopil, ako správne mobilizovať voličov. Práve líder „obyčajných“ a jeho kampaň vykazujú prvky efektivity , povedal pre denník Pravda marketingový expert Michal Ruttkay.

„V túto chvíľu to vyzerá tak, že jediný Matovič pochopil to, čo sa volá mobilizácia pred voľbami. Pochopil, že to nie je vyhlásenie ,poďte voliť', ale sú to činy, ktoré preto robí, činy, ktoré smerujú k voľbe a smeruje ich veľmi efektívne. On určuje smery. Ostatní sú len jeho followeri, sledovatelia,“ opisuje situáciu, pričom zdôrazňuje, že OĽaNO je stranou jedného muža. „Ostatní sú len komparz, ale Matovič to dokáže uhrať za všetkých.“

Podľa Ruttkaya bude dôležité aj to, ako na nálady voličov budú vplývať antikampaňové videá proti Andrejovi Kiskovi. Strane Sloboda a Solidarita by zasa mohol pomôcť lapsus poslancov okolo Ľubomíra Galka.

Arpád Németh: Galko dal za svojím pôsobením v parlamente trápnu bodku
Výhovorky na povinnosť chodiť do práce boli od skupiny poslancov okolo Ľ. Galka len vykrúcaním sa, v skutočnosti im išlo o kampaň. Čítať ďalej
18 | 02 | 2020 | Arpád Németh


Kampaň PS/Spolu hodnotí expert ako komunikačne nezvládnutú, lebo idú z extrému do extrému a „cítiť veľkú strategickú bezradnosť“.

„Matovič, Pellegrini a Kotleba, čo môžeme zúžiť aj na dvojicu Pellegrini – Matovič. Je to však akoby triumvirát troch názorových prúdov. Všetci ostatní sa v tejto situácii, sedem dní pred voľbami, stali akoby takými zboristami,“ vysvetľuje Ruttkay.

Google zablokoval smerácke predvolebné videá
Google v rámci svojej reklamnej platformy Google Ads zablokoval zhruba tridsať videí, ktoré patrili ku predvolebnej kampani strany Smer-SD. Zablokované boli bannerové reklamy a dokonca aj dve videá na platforme YouTube. Čítať ďalej
22 | 02 | 2020 | Peter Haluza