Na stavbe bratislavského obchvatu D4 a R7 sa stal smrteľný pracovný úraz
Na stavbe bratislavského nultého obchvatu, diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7, sa v piatok 14. februára stal smrteľný pracovný úraz.
Pre TASR to potvrdila polícia s tým, že k nemu došlo na úseku staveniska smerom od bratislavských Podunajských Biskupíc na Lieskovec. V tomto prípade už začala polícia trestné stíhanie vo veci prečinu usmrtenia.
K pracovnému úrazu malo dôjsť tak, že vodič nákladného vozidla pri cúvaní narazil do 40-ročného muža. "Ten pri náraze utrpel zranenia, ktorým podľahol. Dychová skúška u vodiča bola negatívna. Vyšetrovateľ Okresného riaditeľstva Policajného zboru v Bratislave II začal v tomto prípade trestné stíhanie vo veci prečinu usmrtenia. Bližšie okolnosti tohto prípadu sú predmetom vyšetrovania," povedala pre TASR hovorkyňa Krajského riaditeľstva Policajného zboru v Bratislave Lucia Mihalíková.
Hlavný zhotoviteľ stavby, spoločnosť D4R7 Construction, pre TASR uviedol, že je hlboko zarmútený dopravnou nehodou, pri ktorej tragicky zahynul zamestnanec jedného z ich subdodávateľov. "K nehode prišlo 14. februára okolo 10.30 h na stavenisku D4. Spoločnosť D4R7 Construction intenzívne komunikuje so subdodávateľom a okamžite poskytlo súčinnosť orgánom činným v trestnom konaní, ktoré okolnosti dopravnej nehody vyšetrujú," uviedla pre TASR spoločnosť.
Bratislavský obchvat buduje združenie firiem na čele so španielskou spoločnosťou Cintra. Cesta sa stavia ako projekt verejno-súkromného partnerstva (PPP projekt). Koncesionár ju má postaviť a bude ju 30 rokov prevádzkovať, za čo mu bude štát platiť počas 30 rokov splátky. Projekt zahŕňa stavbu 27 kilometrov dlhého diaľničného úseku D4 medzi Jarovcami a Račou a približne 32 kilometrov dlhého úseku rýchlostnej cesty R7 medzi Prievozom a Holicami.
Ako Kisku dostihli „prešľapy“ minulosti
Keď si niekto hovorí Dobrý anjel a koná v "dobrej viere"
Čítať ďalej
16 | 02 | 2020
|
Jaroslav Fabok