Až v ďalekom Izraeli hľadal Smer svojich poradcov k predvolebnej kampani.
Tvrdí to Denník N. Nejde vraj len o strategické poradenstvo na diaľku, ale aj o vymýšľanie konkrétnych reklamných sloganov, spotov a priame konzultácie.
Niektorí členovia z volebného tímu Smeru pracovali aj na predvolebnej kampani pravicového izraelského premiéra Benjamina Netanjahua. Už v decembri údajne využili nápad, ktorý si predtým vyskúšali v spote v Izraeli. Ide o
Ako informoval denník, facebookovú stránku Smeru momentálne spravuje okrem 12 ľudí zo Slovenska aj jedna osoba z Izraela, táto informácia je verejne dostupná priamo na facebookovom účte SMERu.
Denníku však Smer na jeho otázky, kto robí kampaň, neodpovedal. Oficiálne je to firma hovorcu strany Jána Mažgúta. Tá je vraj však len objednávateľom služieb, kreatívu a stratégiu robia Izraelčania a aj manuály od nich sú v angličtine. Nikto z množstva oslovených ľudí v slovenskom reklamnom biznise však nemá relevantné informácie o tom, kto momentálne pracuje na kampani Smeru.
Denník ďalej pripomína, že na rozdiel od minulých kampaní sa Smer v roku 2020 nebude spoliehať na mítingy k Medzinárodnému dňu žien. Oveľa viac vraj predseda strany teraz verí videám, ktoré spochybňujú jeho konkurentov. Najprv aktívne promoval spot, v ktorom Smer straší, že sa predseda SaS Richard Sulík chystá zaviesť šesťdňový pracovný týždeň. A potom nasledovalo video s názvom Kiska, zabudni na svoj plán, nedovolíme ti navoziť imigrantov na Slovensko!