Arriva chce v prieskume zistiť názory cestujúcich na využívanie autobusovej dopravy
Dopravná skupina Arriva organizuje prieskum spokojnosti cestujúcich využívajúcich jej služby v mestskej hromadnej doprave a prímestskej autobusovej doprave na Slovensku. Do prieskumu sa môžu cestujúci zapojiť od januára do apríla tohto roka, a to vyplnením online dotazníka na webovej stránke dopravcu. Ako informovala Arriva v tlačovej správe, jej autobusové spoločnosti v súčasnosti zabezpečujú na Slovensku mestskú hromadnú dopravu v devätnástich mestách a prímestskú autobusovú dopravu v štyroch krajoch.
"Názor našich cestujúcich na ich skúsenosti s našimi službami je pre nás veľmi dôležitý. Vďaka spätnej väzbe môžeme služby pre cestujúcich ďalej zlepšovať," povedala riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností Arriva na Slovensku Petra Helecz. Cestujúci majú v prieskume možnosť hodnotiť kvalitu vozidlového parku, dostupnosť informácií, dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, ako aj frekvenciu spojov, čistotu a poriadok v autobusoch, ale aj komunikáciu a správanie vodičov.
Arriva pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave. Aktuálne pôsobí v Nitrianskom, Trnavskom, Žilinskom a Košickom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, zmluvnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2016 prevádzkuje spoločnosť prvé priame vlakové spojenie Nitry s Prahou a od roku 2017 aj službu zdieľaných bicyklov, tzv. bikesharing. Arriva má na Slovensku takmer 2 400 zamestnancov a prevádzkuje 1 350 autobusov, tvorí ju päť dopravných spoločností - Arriva Nitra, a. s., Arriva Nové Zámky, a. s., Arriva Trnava, a. s., Arriva Liorbus, a. s. a Arriva Michalovce, a. s., servisná spoločnosť a centrála.