Trumpoví konzervatívci hľadajú "špinu" na novinárov
Konzervatívci prehľadávajú sociálne médiá novinárov, aby našli „potenciálne trápne“ príspevky, ktoré by sa dali použiť na diskreditáciu ich zamestnávateľov.
„
Voľná sieť konzervatívnych pracovníkov“ prechádza sociálne médiá novinárov, pričom
hľadajú hocijakú
"špinu", ktorá by sa dala použiť na diskreditáciu organizácií, pre ktoré pracujú. Už odhalili citlivé informácie o spravodajcoch zo spoločností ako CNN, Washington Post a The Times.
Kto sú títo pravicoví "
informační teroristi" a prečo robia to čo robia? Je to reakcia na správy a komentáre, ktoré podporovatelia Bieleho domu považujú za "
nespravodlivé" voči Trumpovi a jeho tímu. Kampaň Trumpových podporovateľov je navrhnutá tak, aby zdôraznila pokrytectvo mainstreamových médií kvôli tomu, že neustále nazývajú prezidenta rasistom, sexistom, či homofóbom.
"
Túto hru môžu hrať aj dvaja ... Médiá sa už dlho usilujú karikatúrovať všetkých konzervatívcov a voličov Trumpa ako rasistov," prehlásil podporovateľ Trumpovej kampane Arthur Schwartz, ktorý sa opisuje ako konzervatívny politický konzultant. Zároveň je aj priateľom Donalda Trumpa Jr. a bývalého kolegu Steva Bannona. Kým Biely dom popiera, že by činnosť Schwartza bola financovaná z vládnych zdrojov, portál Times sa snaží dokázať presný opak.
The Times však zatvára oči pred podobnými kampaňami Trumpových spojencov.
Zdá sa, že nikto z konzervatívcov ako Schwartz a jemu podobných, nechápe svoju úlohu pri vytváraní kultúry. Novinár pre portál New York Times, Wright Piersanti uznal, že jeho tweety, ktoré su 10 rokov staré by potrebovali druhý pohľad na vec, ale určite nie sú natoľko rasovo necitlivé, aby ich Trumpova kampaň mohla použiť proti nemu. Niet divu, že New York Times a ich mediálni kolegovia sa netešia z toho, že si ich konzervatívci zobrali ako cieľ, ale už je príliš neskoro na to s tým niečo urobiť. Novinári strávili posledné tri roky útočením na Trumpa a jeho spojencov. Ako si usteliete, tak budete spať a keď začnete kultúrnu vojnu, neočakávajte, že vyjdete bez zranenia.
Pojem "súkromie" Google definitívne zmazal
Týmto pojem "súkromie" zanikol. Google vás už dávno pozná, vie kam chodíte, čo nakupujete dokonca vie s kým ste sa pohádali.
Čítať ďalej
27 | 08 | 2019
|
René Psota